Návod k nákupu

Výběr produktů

Vhodný produkt můžete najít několika způsoby. Buď přes kategorie produktů, které jsou v topmenu (horní menu, které obsahuje nejvýznamnější kategorie produktů), nebo v levém menu, které zobrazuje kompletní strukturu kategorií.y

Hledání

Druhým způsobem hledání je použít fulltextový vyhledávač, který funguje tak, že zadáte do vyhledávacího pole jakýkoliv fragment slova, které hledáte a vyhledávače Vám jej nalezne a nabídne jeho zobrazení. Vyhledávání probíhá ve všech definičních polích produktů, kategoriích a textových stránek včetně specifických polí titulků a nadpisů.

Registrace

Jako zákazníci máte svobodnou volbu, zda se pro zakoupení zboží zaregistrujete nebo použijete jednorázový nákup. Pro registraci je nutné zadat zejména svůj email (ten bude i Vaše uživatelské login jméno), telefon, heslo a další údaje. Povinné parametry jsou označené hvězdičkami. Po registraci se Vám automaticky odešle email s aktivačním odkazem, který je třeba prokliknout a tím dojde k ověření. V tuto chvíli máte svůj účet aktivní a plně funkční.

Košík

Práce s košíkem je stejná, jako obvykle bývá. Produkty v košíku se automaticky kumulují. Počty kusů můžete měnit v příslušném políčku a po změně je třeba vždy kliknout na aktualizační ikonu. Do dalšího kroku přejdete kliknutím na tlačítko „Pokračovat k výběru platby“.

Výběr dopravy a platby

Nejdříve vyberte vhodnou dopravu, jak chcete zboží zaslat nebo si ho osobně vyzvednout. Na základě výběru dopravy se Vám nabídnou dostupné metody platby. Pro pokračování stiskněte tlačítko „Dodací údaje“.

Dodací údaje

V tomto kroku se buď přihlásíte, pokud jste již registrováni, nebo vyplníte své údaje, fakturační a dodací adresu a budete dále pokračovat v jednorázovém nákupu.

Potvrzení objednávky

Posledním krokem košíku je potvrzení objednávky. Celá objednávka je zde sesumarizovaná a připravená k Vaší závěrečné kontrole. Před samotným krokem „Dokončit objenávku“ musíte ještě souhlasit s Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem.

Můj účet

Po přihlášení pomocí Vašich přihlašovacích údajů (email a heslo) se Vám zpřístupní sekce „Můj účet“. Zde máte k dispozici seznam všech objednávek, které jste realizovali pod tímto účtem spolu se stavem, v jakém se nachází. Jako poslední položka je smazání registrace.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. (EET se týká pouze zboží v komisním prodeji, které je hrazeno on-line platební kartou.)